Προτάσεις για πιο...νόστιμο νερό


Από τα άρθρα της Διαιτολόγου Βαλεντίνα Δερμιτζάκη σε έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ.
Επιστροφή στην κεντρική σελίδα

Προτάσεις για πιο...νόστιμο νερό

10 πρακτικές συμβουλές για να αγαπήσετε το νερό

 

Ο ανθρώπινος οργανισμός δεν επιβιώνει χωρίς νερό πάνω από 5 ημέρεςΩστόσο χωρίς τροφή μπορούμε για εβδομάδες. Να θυμίσουμε ότι η επαρκής πρόσληψη νερού μειώνει τον κίνδυνο χολολιθίασης, νεφρολιθίασης, ουρολοίμωξης, ορισμένων μορφών καρκίνου. Πρόσφατες μελέτες αναφέρουν ότι η κατανάλωση 3 ποτηριών νερού την ημέρα μειώνει σημαντικά την πιθανότητα εμφάνισης υψηλών τιμών σακχάρου στο αίμα. Για όσους λοιπόν δεν αγαπάνε το νερό βρήκαμε κάποιες προτάσεις για να το νοστιμέψουν:

Στύψτε σε ένα ποτήρι νερό λίγο λεμόνι ή λάιμ.

 

Γεμίστε μια κανάτα με νερό, με φέτες από φρούτα όπως λεμόνι, μούρα ή πεπόνι και παγάκια. Διατηρείστε τα στο ψυγείο.

 

Πολτοποιείστε μούρα ή βατόμουρα σε ένα ποτήρι και προσθέστε νερό επιτραπέζιο ή ανθρακούχο.

 

Προσθέστε σε ένα ποτήρι με νερό λίγο χυμό που δεν περιέχει ζάχαρη.

 

Φτιάξτε παγάκια από χυμό (χωρίς ζάχαρη). Τους καλοκαιρινούς μήνες μπορείτε να δροσίζετε το νερό σας με αυτά τα παγάκια.

 

Μουλιάστε λίγα φύλλα μέντας ή κομμάτια φράουλας σε ένα ποτήρι με νερό για 5 λεπτά πριν το πιείτε.

 

Προσθέστε μια κανάτα αγγουριού σε μια κανάτα με νερό.

 

Καταψύξτε ολόκληρα κομμάτια μανταρινιού και χρησιμοποιείστε τα ως παγάκια.

 

Κάντε το νερό πιο πικάντικο. Βράστε ένα ξυλάκι κανέλας σε νερό. Σε κάθε ποτήρι με νερό προσθέτετε κάθε φορά λίγο από αυτό το  υγρό με παγάκια. 

 

Έτσι το νερό σας, αποκτά γεύση και εσείς λαμβάνετε τις βιταμίνες και όλα τα ιχνοστοιχεία που τα συνοδευτικά του νερού σας προσφέρουν απλόχερα. Καλή όρεξη. 

01/05/2014 www. e-charity.gr


Επιστροφή στην κεντρική σελίδα