Οικογενειακή έξοδος σε εστιατόριο. Πώς να κάνετε υγιεινές επιλογές για τα παιδιά σας.


Από τα άρθρα της Διαιτολόγου Βαλεντίνα Δερμιτζάκη σε έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ.
Επιστροφή στην κεντρική σελίδα

Οικογενειακή έξοδος σε εστιατόριο. Πώς να κάνετε υγιεινές επιλογές για τα παιδιά σας.

     

 Τα παιδιά λατρεύουν να τρώνε έξω με τους γονείς τους. Απολαμβάνουν αυτή την αλλαγή από την καθημερινή ρουτίνα και 
αποτελεί για αυτά μια ευκαιρία να καταναλώσουν τροφές που δεν τους επιτρέπεται καθημερινά. 

     Έτσι είναι για σας ακόμα πιο δύσκολο να παραγγείλετε υγιεινές μερίδες ειδικά όταν έχετε να αντιμετωπίσετε δελεαστικές προσφορές μεγάλων μερίδων σε εξαιρετικά οικονομικές τιμές. 

Δυστυχώς όμως αυτά τα γεύματα τείνουν να έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και θερμίδες.


       Ας δούμε κάποιες συμβουλές για να παραγγέλνουν πιο υγιεινά τα παιδιά σας και να περιορίζουν τις μερίδες τους. Ακολουθώντας τις οδηγίες περιορίζετε την κατανάλωση λίπους, νατρίου, ζάχαρης και τις συνολικές θερμίδες κάνοντας το γεύμα σας πιο υγιεινό!

 

Ψάξτε στον κατάλογο αν υπάρχουν ειδικές μερίδες για παιδιά.

 

Σε περίπτωση που δεν είναι διαθέσιμες παιδικές μερίδες παραγγείλετε μια κανονική μερίδα και μοιραστείτε την με το παιδί σας.

 

Αποφύγετε μεγάλες μερίδες επειδή αποτελούν μέρος προσφοράς!

 

Μην ντρέπεστε να ζητήσετε παραλλαγές στο παιδικό μενού. Επιτρέψτε στο παιδί σας να παραγγείλει μόνο του το αγαπημένο του παιδικό μενού και ζητήστε παραλλαγές στις πατάτες ή τα αναψυκτικά. Ζητήστε αντί για αναψυκτικό νερό ή χυμό και για τους ποιο τολμηρούς γονείς ζητήστε μήλο κομμένο σε φέτες αντί για πατάτες τηγανιτές.

 

Συζητήστε με το παιδί σας πριν την παραγγελία και προτείνετέ του να συνοδεύσει το γεύμα του με γάλα, νερό ή φυσικό χυμό. Εξηγήστε του ότι τα αναψυκτικά δεν περιέχουν βιταμίνες και ότι γεμίζουν απλά την κοιλίτσα τους μόνο με θερμίδες.

 

Ενημερώστε το παιδί σας ότι έχει την δυνατότητα να παραγγείλει τα συνοδευτικά όπως αυτό επιθυμεί. Για παράδειγμα μπορεί να παραγγείλει ψητές πατάτες αντί για τηγανιτές ή να συνοδεύσει το μπιφτέκι του με μαύρο αντί για λευκό ρύζι.

 

Προτιμάτε τρόφιμα που είναι μαγειρεμένα στον ατμό, στη σχάρα ή στον φούρνο.

 

Ζητήστε τα συνοδευτικά ντρέσινγκ να τοποθετούνται σε ξεχωριστό κουπάκι για να ελέγχετε την ποσότητα που καταναλώνετε.

 

Παραγγείλετε σαλάτες χωρίς ντρέσινγκ.

 

Σε περίπτωση που το παιδί σας αντιδράει κάντε μια συμφωνία να παραγγείλει τουλάχιστον ένα υγιεινό τρόφιμο.

 

Και τέλος, αποτελέστε καλό παράδειγμα για τα παιδιά σας και παραγγείλετε κάτι υγιεινό και για εσάς.

01/02/2013 www.e-charity.gr


Επιστροφή στην κεντρική σελίδα